.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۶ میلیون تن بلوط را دید اما ۶ میلیون جوان بیکار را نه!
نماینده رشت : وعده هایی که به مردم دادید چه شد ؟
شمال نيوز: غلامعلی جعفرزاده نماینده رشت پس از سخنان احمدی‌نژاد در مجلس گفت: آن روزی که ایشان صحبت از آوردن نفت به سر سفره‌ها کرده بود، مردم روی فرش زندگی می‌کردند، امروز که صحبت از قالی و حصیر می‌کند معلوم نیست چه بر سر مردم خواهد آمد، تو را به خدا حرفی از قالی و حصیر نزنید! آن موقع صحبت از نفت کردید این وضعیت بر سر مردم آمد، حال صحبت از قالی و حصیر می‌کنید که معلوم نیست چه بر سر مردم خواهد آمد.
نماینده رشت : وعده هایی که به مردم دادید چه شد ؟

به گزارش شمال نيوز، غلامعلی جعفرزاده نماینده رشت پس از سخنان احمدی‌نژاد در مجلس گفت: جلسه امروز به درخواست رییس‌جمهور تشکیل شد، پس ایشان می‌توانست وقت بگذارد و حرف و درد دل مردم را بشنود، اما وقتی ایشان این کار را نمی‌کند چنین نتیجه‌گیری می‌کنیم که احمدی‌نژاد تمایلی به شنیدن سخنان مردم ندارد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس خاطرنشان کرد: متاسفانه بعد از هفت سال و نیم تازه آقای احمدی‌نژاد برنامه به مجلس ارائه می‌دهد. طی این مدت باید وابستگی بودجه به نفت کاهش می‌یافت و عدالت در توزیع به وجود می‌آمد، اما از بس شعار این حرف‌ها داده شده از این سخنان خسته شده‌ایم. 75 میلیون نفر یارانه می‌گیرند، هیچ کس با هدفمندسازی یارانه‌ها مخالف نیست،‌ چرا رییس‌جمهور در سخنانش مغلطه می‌کند.

وی افزود: متهم کردن مخالفان به فساد سیاسی و اقتصادی در شان رییس‌جمهور نبود. احمدی‌نژاد در خلال صحبت‌هایش گفت ما چیز محرمانه‌ای با مردم نداریم، ولی نمایندگان مسائل محرمانه بسیاری دارند، ولی به دلیل اینکه خود را سرباز ولایت می‌دانند از کشاندن آنها به صحنه جامعه پرهیز می‌کنند.

جعفرزاده با تاکید بر این‌که «محورهای هفت‌گانه طرح تحول اقتصادی فقط در حد وعده باقی ماند» گفت: نمایندگان و مردم در این جلسه منتظر گزارش رییس‌جمهور در خصوص میزان تحقق وعده‌ها بودند. ایشان چند سال قبل وعده تک‌نرخی کردن نرخ تورم را داد ولی اکنون نرخ تورم به حدی بالاست که مردم تحت فشار قرار دارند. ایشان سخن از برملا کردن مافیای نفت به میان آورده بود علاوه بر آن وعده کشاندن نفت بر سر سفره‌های مردم را داده بود اما خبری از این وعده‌ها نیست.

وی ادامه داد: آن روزی که ایشان صحبت از آوردن نفت به سر سفره‌ها کرده بود، مردم روی فرش زندگی می‌کردند، امروز که صحبت از قالی و حصیر می‌کند معلوم نیست چه بر سر مردم خواهد آمد، تو را به خدا حرفی از قالی و حصیر نزنید! آن موقع صحبت از نفت کردید این وضعیت بر سر مردم آمد، حال صحبت از قالی و حصیر می‌کنید که معلوم نیست چه بر سر مردم خواهد آمد.

نماینده مردم رشت در مجلس خاطرنشان کرد: به مردم وعده دادید هزار متر زمین ویلایی به آنها خواهید داد، اما شرایط مسکن و اجاره‌بها به قدری سخت است که مردم راضی به همان آپارتمان‌های کوچکند. قرار بود بیکاری خشکانده شود، ای کاش پنج شش میلیون جوان بیکاری که در حال آب شدن هستند را هم می‌دیدید، همان‌طور که از بین رفتن شش میلیون تن بلوط را دیدید.
این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در پایان گفت: اینجا از بیان مطالبات کشاورزان و سایر اقشار نیز می‌گذرم و آن را به زمانی دیگر موکول می‌کنم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 27 دي 1391
این ادم ...تا حالا هزار جور حرف زده، یه روز حامی دولت ویه روز مخالف دولت،تو جلسات نهاد ریاست جمهوری که میره حرفاش با یه ادبیات دیگریه،خدا فقط میشناسدش،واسه رای آوردن انتخابات رشت چه کارها که نکرد؟!
نا شناس 27 دي 1391
من واقعا نمی دانم این نماینده محنرم در جریان کشور نیست ای بابا بگذرید از این همه سیاسی بازی کودکان دبستانی هم می داند ما تحریم هستیم و مقصر دولت نیست
محمد اکبری یاسری 27 دي 1391
آقای نماینده محترم حرف شما درست اما باید یقه این آقا را می گرفتید تا سر جایش بنشیند وحرفهای منطقی نماینگان ملت را را گوش کند نه اینکه هرچه دلش می خواست بگوید وبه دیگران اتهام نقض قانون بزند بعد بگوید شما را بخیر مرا به سلامت هرچه افاضه کردند برمی گشت به خودش مخصوصا در خصوص نقض قانون ودخالت در قوا.آخه کجای قانون هدفمند انسانی ،اسلامی منبطق برعلم اقتصاد بوده که برای من فرهنگی باز نشسته که950هزار تومان حقوق می گیرم وحدود960هزارتومان قسط می دهم پیامک بفرستند بیا از گرفتن یارنه انصراف بده ازدیگاه این آقا عدالت یعنی این؟مرد مومن ما روی مخزن نفت نشسته ایم وشما از احیای درخت بلوت صحبت می کنید.ماسفم به عنوان یک شهروند ایران اسلامی برای نمایندگان مجلس که اعتراض شدید در حین سخرانی ایشان نکردند چون می دانستند ایشان بعد از صحبت از مجلس خارج خواهد شد وبه آنها وقعی نخواهد گذاشت.
علی 27 دي 1391
اشکال کار در مدیریت جامعه است
نا شناس 27 دي 1391
اقای شمال نیوز،واستون متاسفم که کامنتهای انتقادی از این نماینده هزارویک مشکل دارو نمیگذارید،شما که داعیه اصولگرایی دارید!واقعا اف بر شما!
احمد يوسفي 28 دي 1391
آقاي نماينده ما نفهميديم قسم ابوالفضل شمارا باوركنيم يا دم خروس شمارا . ازيك طرف هرروز با دوست جان جاني تون آقاي هاشم نيا مي رويد دفتر رياست جمهوري براي دست بوسي كودكان نهاد و ازيك طرف شروع مي كنيد به زدن حرفهاي اينچنيني !!! عزيز دلم كيست كه نداند شما دو نفر از قبل اين ويلچر چه ها كه نمي كنيد . برو عمو برو ، برو اين حرفها را در طبقه هفتم ساختمان خيابان معلم دونفري باهم بزنيد تا باورتون بشه .
نا شناس 28 دي 1391
با سلام
ضمن تشکر از بی طرفی مدیر محترم سایت فرهنگی شمال نیوز چند نکته در خصوص فرمایشات جناب جعفرزاده که امیدوارم در سایت قرار بگیره
1- جناب جعفرزاده اینروزها مد شده همه آنانی که از اعتبار و مقبولیت مقام معظم رهبری برای وجاهت بخشیدن بخود هزینه میکنند به تصوری غلط به رئیس جمهور میتازند تا مثلا خود را اصول گرا جلوه دهند که انصافا هم این تفکر غلط است هم از حیث کردار سیاسی،رفتاری بس ناجوانمردانه است و هم با عنایت به پیشینه شما و سیاستهای مبارزات انتخاباتیتان و آنهمه حمایتهای مادی و معنوی گروههای جناح نزدیک به جریان سبز، بشما نمیاید که از این فضا برای خود اعتباری کسب کنید
2- از جایگاه یک نماینده مجلس به رئیس جمهور میتازید که چرا برای اشتغال جوانان فکری نمیکند.بنده بعنوان یه شهروند از شما میپرسم که جنابعالی و هم فکران متعهد و زحمتکش شما در مجلس برای تسهیل و ترویج اشتغال کدام قانون رو وضع و یا بر اجرای کدام قانون بر زمین مانده پافشاری کردید تا اشتغال تسهیل گردد و دولت مخالفت یا عدم تمکین ورزید؟مگر دولت به تنهایی میتواند وضعیت فوق بحرانی اشتغال و حتی بیشتر و پیشتر از آن ، اقتصاد را متحول سازد ؟ مگر اینهمه تحدید و تحریم که قطعا اشتغال کشور را تحت الشعاع جدی خود قرار داده را تنها و تنها دولت دامن زده و یا باید از آن بگذرد؟چرا از نقش اثر گذار مجلسی ها برای کمک به اشتغال و اقتصاد چیزی نمیگویید؟
3- رئیس جمهور را (البته بحق و بجا)متهم فرمودید از وعده های دروغین برای فریب مردم بهره برده است اجازه بفرمایید ذهن پر مشغله شما را اندکی به عقب برگردانم (البته فیلمهای ویدوئی این عرایضم هم موجود است).سال قبل با صدایی بغض آلود و اتفاق در همین ایام در ستاد راضی و در جمع انبوه مردم فرمودید:شب عید نزدیک است اما مردم ما بسیار اندوهگینند.جیبشان خالی است و سفره هایشان رنگی ندارد.ورزش برای جوانان بسیار گران شده.مدیران با مردم نابجا و غیر مسئولانه برخورد میکنند وضعیت بهداشت و درمان در جامعه اسف بار شده فقر ناشی از عدم توزیع ثروت در جامعه بیداد میکند و .......اینها رو میگفتید و جمعیت حاضر برایتان کف میزدند.انصافا خود شما چقدر به گفته هایتان عمل کردید و به تحقق آنها نزدیک شدید؟
جناب مهندس جعفرزاده شما جانبازید بیاید حرمت جانباز بودنتان را حفظ کنید و برای رضای خدا بیشتر از این به فریب مردم نیاندیشید که حنای مکاران در رشت و در کشور دگر رنگی ندارد.
من الله توفیق
نا شناس 28 دي 1391
آقاي معلم بازنشسته اي كه 950 حقوق ميگيريد.برخي هستند كه از نصف حقوق شما هم برخوردار نيستند.اينقدر هم ناشكري نميكنند.دوما كي به شما گفت بريد كلي جنس و مال و منال بخريد كه 960 هزار تومن اقساط بديد.سوماشما كدام معلم و فرهگي را ديديد كه از كمي مزاياي خود صحبت نكند؟موضوع بي چيزي فرهنگيان مانند يك ويروس در كل فرهنگيان خطور كرده است و هر كس را ميبينند ادعاي كم بودن مزاياي خود را دارند.من از 15 سال قبل تا به الان كه شايد بالاي 30 معلم و دبير داشتميكي را نديدم كه خدا را شكر كند و بگويد راضيم.با اينكه برخي حتي 2خانه و ماشين و كلي زمين داشتند.
نا شناس 28 دي 1391
زمانیکه مهندس جعفرزاده رئیس سازمان بنیاد شهید گیلان بود جناب احمدی نژاد به گیلان امدند و در سالن بانک صادرات با همه خانواده معزز شاهد دیدار داشتند.در ان دیدار بسیاری از خانواده های شاهد هم مکتوب و هم شفاهی و در چند مورد با داد و بیداد از جناب جعفرزاده برای رفتار مملو از تبعیزشان در بین خانواده های ایثار گر گلایه کردند و جناب احمدی نژاد هم در سخنانشان قول دادند باین مهم رسیدگی میشود و بمحض رفتنش به پایتخت مهندس جعفرزاده برکنار شد.رفتار مغرضانه مهندس جعفرزاده بعد از ورودش به مجلس با لیست سیاهی که از سالها قبل در اختیار دارد نه برای رضای خداست نه برای رفع مشکلات مردم تنها و تنها تسویه حساب شخصی است و خدا بطور قطع با چنین افرادی برخورد خواهد نمود
نا شناس 28 دي 1391
آقای جعفرزاده کمی توضیح در مورد هزینه های انتخابات خود بدهید
چقدر بود از کجا تامین شد
نا شناس 28 دي 1391
انتقادکردن زحمتی نداره،اما اینکه چقدر هرکسی به اندازه مسئولیتش توانسته از مسکلات مردم بکاهه،اهمیت داره!جناب جعفرزاده بفرمایند که دراین مدت نمایندگی جز دغدغه تغییر مدیرانی که با او هماهنگ نبودند!چه دغدغه ای داشتند؟در زمان مدیریتشون دربنیاد شهید که پول بیت المال رو صرف تبلیغات شخصیشون کردند،جه جوابی در پیشگاه شهدا دارند؟همینوفقط جواب بدن کافیه،
اکبر محمودی 29 دي 1391
دوست عزیز من کی گفتم از حقوقی که می گیرم ناراضیم شما اصلا به حرف من توجه نفرموده اید،آقای محترم 34 سال کار کرده ام با گروه 18 باز نشست شده ام ودارای 4سر عائله هستم ،اینها مهم نیست مسئله اصلی این است که به من اس ام اس داده اند که بیا انصراف بده از گرفتن یارانه؟بدان وآگاه باش ناراضی از حقوقم نیستم پیوسته خدارا شاکرم وشما ها هم که نسل جدید هستید پنبه ره صدساله را یک شبه از گوشتان خارج کنید.معلم ها اکثریتشان الحمد الله وضعشان خوب وبه کسی محتاج نیستند واگر هم کم اوردند کار مرتبط با کار خودشان انجام می دهند وهیچ موقع نیاز نمی بینند دستشان را به سوی ناکسی دراز کنند.
نا شناس 29 دي 1391
آقای جعفر زاده کارنامه خودتان در ریاست بنیاد شهید گیلان مگر چقدر شفاف و پاک بوده؟ از همین ویلچر استفاده کردید و خود را مظلوم جلوه دادید. جانبازیتان مورد احترام همه آحاد ملت است اما قرار نیست این موضوع را وسیله ی اهداف دنیایی خود کنید. تسویه حساب شخصی برای از دست دان پست مدیر کلی ، بی انصافیست.
نا شناس 29 دي 1391
اگه کمی صبر داشته باشیم،خواهیم دید که چگونه جعفرزاده سر خودشو به باد خواهد داد،کسی که سابقه.......داره،کسی که با پول.....نماینده شده،کسیکه مورد حمایت اصلاح طلبها بوده،باید اینجوری حرف بزنه، به حرفهای خودش هم افتخار کنه!!
نا شناس 30 دي 1391
دوستان محترم ، حملات شما به اين نماينده با كفايت و با لياقت دقيقا از روي بغض هاي سياسي هست ؟ مگر جملات و انتقاد هاي ايشان از رئيس جمهور با واقعيت هاي جامعه منطبق نيست ؟ عزيزان قدري به وجدان خودتان و به افكار عمومي رجوع كنيد تا ديد شما قوي شود و بينائي پيدا كنيد ، مگر رسالت نمايندگان بيان حقايق و مشكلات مردم نيست ؟ مگر رفتن نزد مقامات و وزراء و رئيس جمهور و ساير مسئولين و پيگيري مطالبات مردم حوزه انتخابيه از رسالتهاي نمايندگان نيست ؟ كدام منبع ناقص العقل سياسي به شما گزارش كرد كه مهندس جعفراده براي چابلوسي و دست بوسي به نهاد رياست جمهوري رفته ؟ اين شما هستيد از روي ديدگاه بغض سياسي با اشاعه جملات دروغ سعي در فريب افكار عمومي جامعه داريد . مهندسي و مديريت ايشان در دروان انتخابات مورد پسند مردم قرار گرفت و مردم حق شناس شهرستان رشت نيز به ايشان راي دادند و براي مدت 4 سال سنگي را بر دل افرادي كه مرشد شان ح - ك قمي مي باشد گذاشتند . عزيزان اگر دين نداريد آزاده باشيد انتقاد از رئيس جمهور بمنزله دشمني با وي نيست . رسالت مهندس جعفرزاده ها بيان حقايق و مشكلات مردم هست . مهندس جعفرزاده بعد از اين سخنراني نيز بايد نزد رئيس جمهور برود و پيگير مطالبات مردم باشد . برويد به وجدان خود رجوع كرده و عقل تان را بكار اندازيد و اين برخورد هاي بچه گانه را كنار بگذاريد . لازم به ذكر است مهندس هاشم نياء تا كنون لياقت خود را نشان داد حداقل با بيان منطقي و تحليلهاي درست آبروي گيلان را حفظ كرد مثل استاندار محبوب قبلي شما رئيس جمهور را استاندار خطاب نكردو يا درخطابه خود نگفت براي شادي روح شهداء اسلام كف بزنيد !!!! مهندس جعفرزاده و مهندس هاشم نيا اگر روي ويلچر هستند بدانيد مغزشان و هوش شان قوي هست و اگر از ديگران بالاتر نباشند مطمئن باشد كه كمتر نيستند ؟ از فريب كاري پرهيز كنيد و بيشتر از اين خودتان را خار وضايع نكنيد . در پايان درود مي فرستم به مهندس هاشم نياء و مهندس جعفرزاده اين دو عزيز با غيرت و مقاوم گيلاني .
نا شناس 30 دي 1391
مدير محترم سايت شمال نيوز دقيقا موضع شما مشخص شده نظرات موافق را درج نمي كنيد فقط نظر مخالفان را درج مي فرمائيد . خطاب به آندسته از افرادي كه عنوان كردند ژول تبليغات انتخابات را از كجا آورده ؟ بدانيد جعفرزاده مثل بعضي ها از اتحاديه واردكنندگان برنج ( محسن )حمايت مالي نشده ؟ جعفرزاده با بيان خود و لطف خود توانسن راي اعتماد مردم را جلب نمايد و امروز هم با شهامت رسالت خود را انجام مي دهد و بيخود او را به جريانات ديگر وصل نكنيد ؟ مگر بيان واقعيت ها و عدم تحقق شعارهاي دولت درست نبود ؟ مگر براي جوانان ما اشتغال بوجود آمد ؟ مگر نفت بر سر سفره مردم آمد ؟ اين مطالب واقعيت نبود ؟ من فكر ميكنم نفت برسر سفره شما منتقدان رسيد كه اينقدر ناراحت شديد !! يا اينكه جوانان تحصيلكرده شما را سر كار بردند . اما نگران جعفرزاده نشود او سرش را برباد نمي دهد . ضمنا فراموش نكنيد او جلوتر از شما دوپاي خود و سيستم نخاعي خود را براي آرامش شما منتقدان و براي دفاع از مردم از دست داد او اصلا آمده تا تمام وجودش را براي مردم و جامعه بدهد او مرد هست و مردانه ميجنگد . درود خدا بر اين جانباز باغيرت
نا شناس 30 دي 1391
از دلایل ناقص دوستان طرفدارجعفرزاده متعجبم،مگر شمااز وی نشنیدید که نباید سه شنبه نمایندگان با رییس جمهور دیدار کنند،بعد شما میگید باید بره پیش رییس جمهور،تامشکلات مردم رو حل کنه،وانگهی چطور میشه که ایشون این همه انتقادهای تند به دولن داره،ولی تمام عزل ونصبهای هاشم نیا مورد تاییدشه!حرف وا هم همینه که جعفرزاده با روش منافقانه اش،نهاد را گول زد.جعفرزاده وهاشم نیا هر دو دارای گرایش اصلاحاتی دارند
نا شناس 8 تير 1392
آقای نماینده مجلس برکناری جناب مهندس ثابت قدم شهردار محترم و مخلوع رشت رو بهتون تبریک میگم.شما که شب و روزتان رو گذاشتید تا حکم شهرداری ایشون رو از وزیر محترم بگیرید بعدش شروع کردید به چیدن مهره هایتان در شهرداری حتی تلاش کردید حراست شهرداری رو هم از بستگان قرار بدید که الحمدالله نشد ، امروز به مردمی که قول دادید هنجره شان باشید چه میگویید/؟بیایید مرد و مردانه در تریبونی اعلام کنید بخاطر مشکلات شهری و اقتصادی که ایشان برای شهر رشت فراهم اوردند از مردم عذرخواهی میکنید و از خدا هم طلب استغفار میکنید ...

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.148 seconds.